مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: نوسانات و ناپایداری‌های شبکه برق در استان با اجرای طرح های جهادی برطرف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: نوسانات و ناپایداری‌های شبکه‌های برق در استان با اجرای ۲۳۰ پروژه برطرف می‌شود.

او گفت: ۲۳۰ طرح جهادی باهدف تامین برق پایدار، کاهش نوسانات و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق در شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

معتمدی زاده گفت: برای تامین برق پایدار، کاهش نوسانات شبکه‌ای و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق هم اکنون ۲۳۰ پروژه در قالب طرح جهادی با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

او احداث، اصلاح، بهینه سازی، روشنایی معابر، برق رسانی روستایی و مدیریت مصرف را از مهمترین قالب‌های جهادی پروژه‌های در دست اجرای صنعت برق در استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شهرستان بویراحمد به‌دلیل شرایط خاص جغرافیایی و مهاجرت گسترده به شهر یاسوج بیشترین پروژه‌های جهادی صنعت برق را در حال اجرا دارد و البته تلاش می‌کنیم تا پایان امسال بیشتر این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

معتمدی‌زاده، طول شبکه‌های توزیع نیروی برق استان را بیش از ۹ هزار کیلومتر عنوان کرد و گفت: تمامی این شبکه‌ها هوایی و اغلب در مناطق سخت گذر، کوهستانی و یا جنگلی قرار دارد که برای صیانت از این شبکه‌ها نیاز به تلاش و زحمات طاقت فرسایی است.

او گفت: برای جلوگیری از نوسانات و ناپایداری‌های شبکه‌های برق در این استان در تمامی شهرستان‌های ۹ گانه پروژه‌های برق در قالب طرح جهادی احداث، اصلاح و بهینه سازی با اعتباری بیش از ۱۵۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شبکه‌های توزیع برق ۲۵۰ روستای این استان در قالب جهادی عنوان شده تا پایان سال از سیمی به کابلی تبدیل می‌شود که این پروژه در نوع خود در صنعت برق استان بی سابقه بوده است.

معتمدی زاده، تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از ۲۷۵ هزار مشترک عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۱۰ هزار مشترک را شهرنشینان و مابقی مشترکین برق را روستانشینان تشکیل می‌دهند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.