مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق ۴۰ روستای بی برق دیگر در شهرستان بویراحمد زیر بارش شدید برف و نبود محورهای ارتباطی مناسب وصل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی بارش شدید برف و باران برق تعداد‌ی از روستا‌ها در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستا‌ن های سردسیری قطع شد.

او افزود: با وجود برخی مشکلات از جمله بارش شدید برف و باران و نبود راه ارتباطی مناسب برق ۴۰ روستای سیلاب و کلوار در منطقه بویراحمد سفلی در شهرستان بویراحمد برقرار و متصل شد.

معتمدی زاده اضافه کرد: همچنین به دلیل بارش شدید برف برق ۶۰ روستا در شهرستان‌های بویراحمد و مارگون قطع شد که تاکنون ۵۲ روستا در این دو شهرستان از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

او با بیان اینکه ۴۰ نیروی فنی متخصص در قالب هفت گروه عملیاتی و اتفاقاتی در حال برقراری برق سایر روستا‌های بی برق در شهرستان مارگون هستند ادامه داد: در بارش‌های اخیر متاسفانه بیش از ۲۰ اصله پایه فشار متوسط برق به دلیل بارش شدید برف شکسته شد.

معتمدی زاده گفت: با وجود برخی مشکلات ناشی از بارندگی ها به ویژه بارندگی برف و قطع راه های ارتباطی با تلاش نیروهای فنی شرکت برق استان برقراری برق در روستاهای قطع شده کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.