امام جمعه ایلام گفت: مسئولان بیش از گذشته تلاش کنند، برای گرانی و تورم برنامه داشته باشند چرا که این‌ها قابل پیشگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حجت الاسلام الله نور کریمی تبار گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مصوباتی خوب و کم نظیری برای توسعه استان مصوب شده که باید مسئولان پیگیری‌های لازم را داشته باشند که این مصوبات اجرایی شده و مشکل بیکاری و اقتصادی مردم مرتفع شود.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: خوشبختانه الان با فعالیت‌هایی که در کشور انجام می‌گیرد، تحریم‌ها دور زده می‌شود و حرکت خوبی در داخل کشور آغاز شده است.

او گفت: نباید تبلیغات منفی دشمن در جامعه ما تاثیرگذار باشد، مهم‌ترین نقطه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی هموراه بر روی آن تاکید دارند امید به آینده است.

امام جمعه ایلام گفت: روند روبه‌رشدی که ما در پیشرفت جامعه‌مان داشتیم از آغاز انقلاب تاکنون، واقعاً امیدبخش است.

کریمی تبار گفت: دشمن هیچ وقت نمی‌آید موفقیت‌های عظیم انقلاب اسلامی را ذکر کند، قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی و عظمت او را بیان کند، دشمن هیچ وقت پیشرفته ماهواره‌ای جمهوری اسلامی و پیشرفت علمی ما را که در تحریم و فشار به موفقیت‌هایی در دنیا رسیدیم که واقعاً محیرالعقول است را بازگو کند، دشمن مثل مار زخمی می‌ماند که دنبال تزریق زهر خود بوده تا انتقام بگیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.