سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار ویروس کرونا در استان کرمان را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صحبتی گفت: موارد مثبت بستری  کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان ۹۱ نفر است که از این تعداد، ۴۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۱ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

به گفته او تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹  تاکنون به  ۴۴ هزار و ۵۶۷ مورد رسیده است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ مورد، شامل: ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و سن فوتی‌ها ۸۱ و ۶۶ است.

به گفته صحبتی مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۵ هزار و ۱۹۸ نفر رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۸۰۰ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم یک میلیون و ۸۹۳ هزار و ۷۹۹ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۳۷۰ هزار و ۱۱۱ دُز بوده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.