مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: کارتخوان‌های بانکی و درگاه‌های پوز در صورت ناهماهنگی با پرونده‌های مالیاتی غیرفعال می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - جواد انوری مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و اتصال آن‌ها به پرونده مالیاتی است.

 کلیه اشخاص دارای ابزار پرداخت‌های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده کنند و نسبت به الصاق آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام کنند.

 تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد.

 فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار با ورود به درگاه خدمات مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir از طریق شماره ملی، اطلاعات مربوط به پذیرنده‌های خود را کنترل و در صورت نیاز نسبت به الصاق دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی خود به پرونده‌های مالیاتی متناظر، درخواست غیرفعالسازی، حذف ثبت نام اضافی ایجاد شده توسط بانک مرکزی و یا ایجاد پرونده جدید اقدام کنند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.