رییس هیات تیراندازی دامغان گفت: محمدرضا امینی، پاراتیرانداز اعزامی از دامغان به مسابقات قهرمانی کشور توانست ۲ مدال نقره رقابت‌ها را از آن خود کند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمدکاظم خطیبی رییس هیات تیراندازی دامغان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور در بخش آقایان از ۱۸ تا ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ به میزبانی فدراسیون در تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها حسین بینائیان و محمود باقر نژاد در رشته تپانچه بادی و محمدرضا امینی در رشته تفنگ بادی از استان سمنان به مسابقات اعزام شدند.

در پایان این رقابت‌ها، محمدرضا امینی در ماده R ۴ (تفنگ ایستاده) و R ۵ (تفنگ درازکش) توانست با درخشش در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۲۵.۶ در رشته R ۴ بعنوان نفر اول و با رکورد ۶۳۳.۵ در رشته R ۵ به عنوان نفر اول به فینال هر یک از رشته‌های مسابقات راه پیدا کنند.

 امینی، ورزشکار خوش آتیه دامغانی، در پایان مسابقات و در فینال هر ۲ ماده، توانست به مقام دوم دست پیدا کنند.

کسب مقام دوم تیراندازی جانبازان و معلولین قهرمانی کشور توسط پاراتیرانداز دامغانی افتخار بزرگی برای استان است که امیدواریم شاهد درخشش روزافزون تیراندازان باشیم.

 با دعوت رسمی فدراسیون جانبازان و معلولان، محمد کاظم خطیبی از شهرستان دامغان بعنوان داور این دوره از مسابقات دعوت شد و به قضاوت پرداخت.

۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.