نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی استان سمنان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان در دامغان آغاز به کار کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدکاظم خطیبی رییس هیات تیراندازی شهرستان دامغان درباره این سایت به ایرنا گفت: سایت تیراندازی به اهداف پروازی با اسلحه تک لول، دو لول و پنج تیر، نخستین سایت تیراندازی در سطح استان سمنان است که به بهره برداری رسید.

محمدکاظم خطیبی ادامه داد: این سایت تیراندازی با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات تیراندازی دامغان و خیران حوزه ورزش در زمینی به مساحت یک هکتار احداث و راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این سایت تیراندازی، ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته، می‌توانند از فضا، امکانات و خدمات مناسب و مطلوب ورزشی بهره‌مند شوند.

خطیبی با بیان اینکه راه اندازی سایت تیراندازی، نقش مهمی در توسعه ورزش تیراندازی در استان سمنان دارد، اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت‌های قوی و استعداد‌های خوب در رشته تیراندازی شهرستان دامغان، راه اندازی این سایت می‌تواند موجب ارتقای سطح این رشته در شهرستان و استان شود و زمینه حضور ورزشکاران تیرانداز را در مسابقات ملی و بین المللی فراهم کند.

رییس هیات تیراندازی دامغان گفت: برای راه‌اندازی این سایت، یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که از محل کمک‌های اداره ورزش و جوانان، اعتبارات هیات و کمک خیران تامین اعتبار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.