معمارزاده گفت: ۲ نفر از ورزشکاران رشته تیراندازی جانبازان و معلولان دامغان ، به اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی اعزام شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد سعید معمارزاده دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی و محمدرضا امینی در رشته تفنگ بادی به این اردو دعوت شدند.

وی ادامه داد: این دوره از اردوی آمادگی به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولان به مدت ۶ روز، از تاریخ پنج دی ماه آغاز شده است و تا دهم دی‌ماه جاری ادامه می‌یابد.

معمارزاده اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی کشور با دعوت از ۱۸ ورزشکار به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: جوانان با استعداد هیات جانبازان و معلولان استان سمنان در سال‌های اخیر، افتخارآفرینی‌های بسیاری را برای سمنان به ارمغان آوردند که امیدواریم این روند رو به رشد با حمایت‌های لازم، ادامه دار باشد.

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: این ۲ ورزشکار دامغانی با کسب رکورد مناسب در مسابقات کشوری، توانستند جواز حضور در این اردو را کسب کنند و هم‌اکنون نیز در اردوی آمادگی تیم ملی، خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، آماده می‌کنند.

 سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعال هستند و در رشته تیراندازی، بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته حضور دارند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.