برای  کاهش زمان خاموشی مشترکان برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق «هما» از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مدیر مرکز کنترل فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۳۱۹ هزار و ۳۹۹ تماس در نیمه نخست امسال از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق این استان ثبت شده است که از این تعداد ۹۵ هزار و ۷۵۴ تماس از طریق سامانه هما و ۲۲۳ هزار و ۶۴۵ تماس از طریق مرکز اپراتور این شرکت ثبت شده است.
مریم بنده‌ای گفت: از مجموع تماس‌های ثبت شده در نیمه  نخست امسال  ۲۲۵ هزار و ۷۶۲ تماس به دلیل خاموشی با برنامه، ۱۷ هزار و ۶۲۶ تماس به دلیل قطعی روشنایی معابر، ۵۲ هزار و ۷۱۵ تماس به دلیل خاموشی بی برنامه و ۲۳ هزار و ۲۹۶ تماس غیر مرتبط بوده است.

برای  کاهش زمان خاموشی مشترکان و همچنین افزایش رضایت و سهولت ارتباط مردم با این شرکت برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق «هما» از ابتدای سال ۹۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

به گفته بنده ای پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله مهمترین اهداف سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات ۱۲۱ «هما» است.

او گفت: با توجه به هوشمند سازی این سامانه، مشترک پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱ و وارد کردن شناسه قبض تخصیص یافته، در خواست رفع خاموشی خود را به صورت کد‌های مشخص ثبت و کد پیگیری دریافت می‌کنند.

این طرح فروردین سال ۹۸ در منطقه زاهدان، مرداد در منطقه سیستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملیاتی شده است .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار