آتش سوزی مغازه تعویض روغن خودرو واقع در شهر بهبهان رخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: با تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بهبهان از وقوع حریق در مغازه تعویض روغنی در بلوار ارجان نبش نمایندگی خودرو سایپا شهر بهبهان خبر داده شد که نسبت به اعزام آتش نشانی شهر بهبهان اقدام شد.

 دهدشت رو گفت: با حضور این آتش نشانان و اعلام وسعت حریق و نیاز به نیروی کمکی بلافاصله پنج اکیپ از ایستگاه‌های یک، ۳ آتش نشانی بهبهان به همراه فرمانده آتش نشانی در محل حاضر شدند.

به گفته او حریق از مغازه تعویض روغنی آغاز و با توجه به حجم بالای مواد اشتعال زا در مغازه، شعله‌ها در حال سرایت به نمایندگی سایپا خودرو بود که نسبت به اطفای حریق و جلوگیری از بروز خسارت بیشتر اقدام شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: شهروندان خواست ضمن رعایت موارد ایمنی در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه ای، در اطراف صحنه حوادث تجمع نکنند، چرا که ازدحام جمعیت در اطراف محل حوادث همواره موجب کندی روند عملیات می‌شود و عملکرد و عملیات آتش نشانان را مورد تاثیر خود قرار داده و از طرفی احتمال حوادث ثانویه، انفجارات و خسارات جانی غیر قابل جبران وجود دارد.

امروز صبح در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان به اهواز یک تصادف زنجیر‌ه‌ای رخ داده است. در این تصادف نزدیک به ۵۰ خودرو با هم تصادف کردند و سه خودرو به صورت کامل سوخته است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.