اعضای شورای اسلامی شهر خنداب در نشست با معاون استاندار مرکزی نبود صنایع تبدیلی و سردخانه را از جمله مشکلات عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر خنداب و جاورسیان در نشست با حضور آل یاسین معاون سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری مرکزی مسائل و مشکلات این شهرستان را مطرح کردند.

نبود صنایع تبدیلی و سردخانه، مشکل خرید تضمینی محصولات کشاورزی، مشکلات حوزه راه، واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل، مشکل داربستی کردن باغات انگور و نبود تسهیلات کافی در این مورد از جمله مشکلاتی بود که مطرح شد و معاون استاندار قول پیگیری داد.

آل یاسین معاون سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری مرکزی در حاشیه این نشست گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان خنداب در عرصه‌های مختلف به خصوص در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی و سایر مسائل بالا و ارزشمند است.

آل یاسین افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های آینده سفر رئیس جمهور به استان مرکزی را در پیش داریم مقرر شداز این فرصت برای شهرستان خنداب به نحو احسنت استفاده شده و از طریق فرماندار مسائل و مشکلات جمع بندی و به صورت مکتوب تقدیم رئیس جمهور شود.

همچنین در جلسه‌ای با حضور آل یاسین معاون توسعه منابع انسانی استانداری مرکزی محمد فرجی به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان خنداب معارفه شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.