اسماعیل هنیه:

رژیم صهیونیستی آینده‌ای در خاک فلسطین نخواهد داشت

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد قدرت مقاومت افزایش خواهد یافت و رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین آینده‌ای نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان - اسماعیل هنیه بر تلاش مقاومت فلسطین برای افزایش قدرت خود و پایان دادن به درگیری تاریخی با رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: «ما در قبال فلسطین، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج رسول اکرم (ص) مسئولیت داریم. شهادت در راه فلسطین، راه خداوند و عزت و کرامت این امت بهای این مسئولیت است. ما قدرت خود را افزایش می‌دهیم تا تکلیف این درگیری تاریخی با دشمن را مشخص کنیم.»

روزنامه صهیونیستی معاریو روز شنبه در گزارشی نوشت: جبهه داخلی صهیونیست‌ها که چالش بزرگی برای ارتش و نیرو‌های پلیس خصوصا پس از عملیات حارس الاسوار (نبرد غزه) در ماه مه ۲۰۲۱ به شمار می‌رود به شدت تضعیف شده است. این فروپاشی در زمان‌های استثنایی و اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است.

پس از عملیات غزه در ماه مه ۲۰۲۱ و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک از سوی گرو‌های مقاومت فلسطینی به سراسر اراضی اشغالی و مجبور شدن کابینه رژیم صهیونیستی به اعلام آتش بس، انگیزه و روحیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی برای انجام عملیات بیشتر علیه صهیونیست‌ها و شهرک نشینان افراطی در جنگ احتمالی آتی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی همه تلاش‌های خود را برای شکست ابتکار عمل صلح عربی برای تشکیل دو دولت به پایتختی قدس شرقی و بر اساس مرز‌های ۱۹۶۷، از طریق حملات مستمر، شهرک سازی ها، احداث دیوار حایل، محاصره و یهودی سازی قدس، به کار گرفته است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار