استاندار آذربایجان غربی:

سیستم اداری در آذربایجان غربی باید برای سرمایه گذاران اصلاح شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: معطلی سرمایه‌گذاران در پیچ و خم بروکراسی اداری امری نادرست است و مدیران باید برای رفع این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد صادق معتمدیان گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان داریم که باید برای بهره‌وری این ظرفیت‌ها از افراد علاقمند حمایت شود، اما گاهی اوقات سیستم اجرایی فشل است و حمایت درست را انجام نمی‌دهد.

به گفته او: مشکلات واحد‌های تولیدی باید هرچه سریعتر حل شود، لازم باشد مدیران مربوطه یک هفته کار خود را تعطیل کنند، اما نباید کار سرمایه‌گذار لنگ بماند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز باید در حل این موضوع اهتمام کافی را داشته باشد.

او گفت: باید برای استفاده از نهال‌های تولید شده در داخل آذربایجان‌غربی فرهنگسازی و تبیین انجام پذیرد، متاسفانه تا این لحظه ضعیف عمل شده و جهاد کشاورزی باید به این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشد، همچنین رسانه‌ها نیز شایسته است نسبت به معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان اقدام کنند.

به گفته وی: در برخی موارد شاهد هستیم که ترک فعل انجام گرفته و عدم نظارت درست موجب ساخت و ساز بدون رعایت حریم در شهرک صنعتی شده، اما اکنون که این موارد مربوط به قبل از ابلاغ است، باید موضوع حل شود، قطعا پرداخت هزینه به منزله رفع مشکل موجود نیست و باید پس از این نظارت دقیق‌تری صورت پذیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن بازدید ۵ ساعته از واحد‌های صنعتی، طی جلسه‌ای با مسئولان اجرایی مرتبط در محل واحد‌های صنعتی هماهنگی‌ها لازم جهت تسهیل در حل مشکلات را از طریق تلفنی از مسئولان کشوری پیگیر شد و دستورات لازم را به مسئولان اجرایی داد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.