۷۶ مصوبه در جهت توسعه و آبادانی چالدران تصویب شد

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۷۶ مصوبه در نخستین سفر شهرستانی به چالدران گفت: این مصوبات برای توسعه، آبادانی و محرومیت زدایی این منطقه محروم به تصویب رسیده و کار اجرای آنها باید به سرعت آغاز شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: این مصوبات در بخش‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی بوده که به همت همه دستگاه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف از این سفر‌ها در واقع آگاهی و اشراف نسبی، نسبت به پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها و ظرفیت‎های شهرستان هاست و ازطرفی هم در جریان فعالیت مدیریتی و اداری، عمرانی و اقتصادی شهرستان قرار می‌گیریم.

وی افزود: در اولین سفر که به شهرستان چالدران داشتیم، طی بازدید‌های مختلفی از سطح این شهرستان در مناطق مرزی، روستا‌ها و شهرستان با مردم دیدار کردیم و از نزدیک مسائل و مشکلات شناسایی شد و علاوه بر آن، به صورت چهره به چهره از زبان مردم بدون واسطه در جریان مشکلات و مطالبات شهروندان و روستاییان منطقه قرار گرفتیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب شهرستان چالدران برای اولین مقصد سفر به عنوان یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک استان با داشتن ۱۴۴ کیلومتر مرز مشترک با ترکیه، با توجه به عقب افتادگی شاخص‌ها بود که امیدواریم با انسجام و تعامل دستگاه‌های مختلف بتوانیم شاهد جهش در ارتقای این شاخص‌ها باشیم.

معتمدیان بیان کرد: پیش از حضور در شهرستان ها، تعدادی از مدیران ستادی استانداری در منطقه حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات و پیشنهادات در جهت توسعه شهرستان جمع بندی می‌شود.

وی اظهار کرد: تمامی جمع بندی‌ها به عنوان پیش مصوبه در معاونت‌های ستادی استانداری مورد کار کارشناسی قرار می‌گیرد و تبدیل به برنامه می‌شود و زمان سفر هم با حضور مدیران شهرستانی و مدیران ارشد استانی و نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار می‌دهیم و به مصوبه تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.