آیت الله رجبی گفت: ولایت فقیه یکی از اصول اصلی انقلاب است و وظیفه همگانی است که نسل آینده را در مورد ولایت فقیه و جامعه آگاه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -  رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و جانشین آیت الله مصباح در نشست با اساتید حوزه و دانشگاه فرهنگیان گفت: ما باید نسبت به وجود این نعمت الهی که به ما ارزانی داده شده ارزش قائل باشیم، و وظیفه همگانی است که نسل آینده را در مورد ولایت فقیه و جامعه آگاه کنیم.

وی گفت: علامه مصباح یزدی همیشه تاکید بر کار خالصانه و توسل به ائمه اطهار (ع) داشت و در دورانی که احساس کرد ممکن است ارزش‌های اسلامی مورد هجوم قرار گیرد و به اسم آزادی، فرهنگ جوامع غربی در کشور جا بیفتد یک تنه به میدان آمد.

آیت الله رجبی همچنین گفت: ایشان با حضور خود در استان‌های مختلف و با منطقی قوی و رسا ذره‌ای از روشنگریشان کوتاه نیامد.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) معتقد است: دشمنان این نظام و ولایت، یکی از طراحی‌های جدیدشان این است که حقایق این نظام و فرهنگ را تحریف کنند  البته باید حقایق اسلام و نظام درست تبیین شود تا دشمن نتواند از این خلاء استفاده کند.

وی گفت: یکی از توصیه‌های علامه مصباح یزدی این بود با هم افزایی، اتحاد و تشکیلاتی کار کردن، وظیفه خودمان را بشناسیم و نگذاریم دشمنان به این انقلاب و نظام و ولایت فقیه آسیب برسانند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.