به همت سپاه لامرد ۷۰۰ بسته معیشتی بین سیل زدگان این شهرستان اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: ناحیه مقاومت بسیج لامرد با یک فروند بالگرد بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی را به هفت روستای محاصره در سیل شهرستان در بخش‌های مرکزی لامرد، اشکنان، چاهورز و علامرودشت توزیع کرد.

سرهنگ سید محمود جعفری گفت: بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های ۲۸۰ میلیون تومانی سپاه فجر فارس تهیه شده است که در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.

او گفت: ۱۰ گروه جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و گرفتار از سیل کمک رسانی کردند.

سرهنگ جعفری گفت:  ۸۰ خانوار در بخش چاهورز که دچار آبگرفتگی شدید شده بودند اسکان داده شدند و چند وعده غذای گرم نیز توزیع شد.

فرمانده سپاه لامرد گفت: تمامی خانواده‌ها که اسکان موقت بودند ۲۴ ساعت پس از سیل به منازل خود برگشتند، زیرا ۱۰ گروه جهادی ۱۵ منزل مسکونی را تنظیف و شستشو دادند.

در بارش‌های اخیر درشهرستان لامرد ۴۴ واحد مسکونی به صورت ۱۰۰ درصد تخریب و ۱۳۰ واحد دیگر نیز ۳۰ درصد اسیب دید که بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری و روستایی آسیب وارد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چاهورزی
۰۱:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام
بسته های معیشتی که به بسیج شهید مدنی چاهورز تحویل داده میشود به دلیل اینکه از شهرستان هیچ نظارتی روی تقسیم بسته هانمیشود بین پرسنل و اقوام خودشان تقسیم میشود،لطفا رسیدگی کنید که درست بین نیازمندان واقعی تقسیم شود نه بین میلیاردرها، تشکر