ملا عبدالغنی برادر از کشورها و سازمان های جهانی خواست تا بدون ملاحظات سیاسی مردم نادار افغانستان را در شرایط حساس کنونی کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان _ معاون نخست وزیر دولت طالبان از جامعه جهانی می خواهد تا بدون درنظر داشت مسائل سیاسی، کمک های بشری را برای کشور فراهم بسازد.
به نقل از رسا نه ها ملا عبدالغنی برادر در پیامی ویدئویی خطاب به کشورها و سازمان های جهانی گفت باشندگان بسیاری از بخش های افغانستان به خواروبار، سرپناه و کمک های نقدی به گونه بی درنگ نیاز دارند.
ملا عبدالغنی برادر، معاون نخست رئیس الوزرا، گفت:" در این شرایط حساس مردم افغانستان نیازمند کمک های فوری جامعه جهانی است و  مردم نیاز به مواد خوراکی و سرپناه دارند که باید عاجل برایشان رسانده شود."
وی از کشورها و سازمان های جهانی می خواهد تا بدون ملاحظات سیاسی مردم نادار افغانستان را در شرایط حساس کنونی از یاد نبرند.
در حالی که بارندگی های اخیر امیدواری ها را برای کاهش خشکسالی در کشور بیشتر ساخته اند اما برف کوچ و سرازیر شدن سیلاب ها زیان هایی به باشندگان برخی از بخش ها وارد کرده اند.
سازمان های مدد رسان هشدار می‌دهند که زمستان کنونی شرایط زندگی را برای بیش از بیست میلیون جمعیت افغانستان بدتر از پیش ساخته است.
در این میان سازمان ملل متحد اعلام کرده است که از هشت میلیارد دالری که برای کمک به افغانستان خواسته بود تا کنون 1.5 دالر گردآوری کرده است.
انتهای پیام/ ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.