مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان از پروژه هوشمند سازی کنتور‌های برق بازار تاریخی زنجان و روند پایانی اصلاح و نصب این تجهیزات بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان، از پروژه اصلاح وهوشمند سازی کنتور‌های برق بازار بزرگ و تاریخی زنجان و روند پایانی اصلاح و نصب این تجهیزات بازدید کرد.

او با اعلام اینکه پروژه اصلاح و ساماندهی شبکه توزیع برق کل بازار تاریخی زنجان از دو سال پیش آغاز شده است، می گوید: این طرح با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، فرماندهی نیروی انتظامی، شهرداری و پرسنل امور برق غرب  زنجان اجرا شده است.

به گفته علیزاده, تمام تلاش شرکت توزیع برق استان زنجان در اجرای این پروژه، توجه به بافت تاریخی بازار و اصلاح شبکه روشنایی وافزایش ایمنی شهروندان بوده است.

علیزاده گفت: تمامی نیرو‌های عملیاتی و اجرایی امور برق زنجان، با به کارگیری تجهیزات فنی، به رفع عیب از نقاط ناامن شناسایی شده اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از اصلاح محل‌های نامناسب پایه‌ها، قطع و جمع آوری برق‌های غیر مجاز و رفع اشکالات حباب چراغ‌های روشنایی در بازار تاریخی زنجان نیز خبر داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.