روابط عمومی سپاه کربلا طی پیامی به ادعای کریمی معروف به سرباز بابلی واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- روابط عمومی سپاه کربلا طی گزارشی ادعای آقای کریمی معروف به سرباز بابلی را سیاه‌نمایی و خلاف واقع عنوان کرد.

روابط عمومی سپاه کربلا در واکنش به ادعای سرباز بابلی مبنی بر اخراجش از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین (ع) شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی‌اش در دانشگاه تهران گفت: ادعای به دور از واقعیت آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه‌های اجتماعی) در مورد اخراجش از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین (ع) شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی‌اش در دانشگاه تهران، خلاف واقع است.

در ادامه گفته شد: هر تشکیلات برای حفظ نظم سازمانی خود، قواره و مقرراتی دارد که تذکر و برخورد در چارچوب قانون نسبت به تخطی صورت گرفته حق طبیعی و مرسوم سازمان‌ها به حساب می‌آید. آقای کریمی به دلیل تخلفات متعدد تذکر گرفته است و متعهد شده که نسبت به رعایت شئونات اخلاقی و حفظ اطلاعات ماموریت‌های سازمانی اهتمام جدی‌تری داشته باشد و اساسا کمیسیون ۱۱۹ بسیج برگزار نشده که حکمی برای اخراج نامبرده صادر شده باشد!

در بخش دیگر واکنش روابط عمومی سپاه کربلا به این ادعا گفته شد: حتی در فراخوان اخیر گردان از وی دعوت شده بود که آقای کریمی در این فراخوان حضور نیافت و متاسفانه با جوسازی و بزرگنمایی و سیاه‌نمایی باعث تشویش اذهان عمومی و فراهم کردن بستر‌های ایجاد بدبینی در بعضی افراد و سوءاستفاده و موج سواری بیگانگان نسبت به نهاد مقدس بسیج و سپاه شده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
دشمن توی کل نهادهامون نفوذ کرده تنها کاری که میشه کرد ایستادگی هرچه بیشتر...
Pakistan
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۰
اول این که بسیج دلی است
این آقا بسیجی نبوده بنده الان نزدیک به ۱۵سال در یکی از همین گردانهای بسیج امام حسین کرمان هستم به جرات میتوان گفت واقعا لیاقت میخواهد انسان بسیجی به تمام معنا باشد من خودم در کنار کارگری اگر لیاقت داشته باشم در فراخوان ها بسیج شرکت میکنم چون تنها جایی که کاری به رفتار و اخلاقیات شما کاری ندارند همین فعالیتهای بسیج بسبجی است این آقا فقط و فقط برای تخریب بسیج احتمالا فعالیت میکرده
ولا غیر
این نظام همه چیز را به خود دیده اینهم یکی
قطره ای از دریا کم شود چیزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۹:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۰
اگر با ذکر دلایل مشخص سازمانی اخراج شده بود اینگونه سیاه نمایی نمیکرد‌.

متاسفانه از این دست افراد در همه جای سازمان وجود دارند.
Iran (Islamic Republic of)
نوشهری ها
۰۶:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۰
خب، الآن به خاطر همین مورد این آقا رو بازخواست و اخراج کنید تا اپیدمی نشه.