نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی اگر بخواهد قله‌های رفیع ترقی را طی کند باید از مکتب سردار شهید سلیمانی استفاده نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: تلاش حداکثری تا حد نثار جان  از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی است  و انقلاب اسلامی اگر بخواهد قله های رفیع ترقی را طی کند باید از مکتب سردار شهید سلیمانی استفاده نماید.

به گفته نماینده ولی فقیه در خوزستان سستی ، تنبلی و تن پروری هرگز در مکتب سلیمانی وجود ندارد.

او گفت: مقاومت در برابر همه موانع از دیگر ویژگی های این مکتب است چرا که با ایستادگی در برابر دشمن می توان پیروز شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: شهدا به ما آموختند که چگونه باید در برابر دشمنان ایستادگی کنیم. ایستادگی و پایمردی تا شهادت از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی است.

 به گفته حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امروز برای اینکه پیروز میدان باشیم باید در کنار ولایت قرار بگیریم چرا که ولایتمداری از دیگر ویژگی های این مکتب است.

او شاخص رفتار و اخلاق را حول محور ولایت ارزشمند دانست و گفت: نماز و همه واجبات الهی هدف حضور در کشتی ولایت هستند تا به ساحل نجات برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت:  افراد بسیاری بودند که نماز اول وقت آن ها ترک نشد اما در انتخاب کشتی نجات دچار توقف و اشتباه شدند اما شهدای بزرگ ایران اسلامی در انتخاب کشتی نجات خود دقت کردند .

به گفته این مقام مسئول مکتب قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) است و امیر المومنین(ع) و پیامبر(ص) است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.