امام جمعه اندیمشک:

نام قاسم سلیمانی باعث وحشت نظام‌های سطله تا بن دندان مسلح می‌شد

حجت الاسلام موسوی گفت: دشمن با حماقت خود حاج قاسم را به شهادت رساند و او را از یک شخص به مکتب ارتقا داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت الاسلام سید کمال موسوی گفت: مکتب اسلام این ظرفیت را دارد که انسان تربیت کند و می تواند در دل خود دختران، زنان، مردان و انسان های بزرگی مانند امام راحل، شهید بهشتی، سرداران بزرگ سپاه توحید و ... را تربیت کند.

او افزود: اما آدم ها باید اراده کنند که سردار سلیمانی از این ظرفیت برای رشد معنوی خود استفاده کرده و آنقدر نام او بزرگ شد که موجب رعب نظام های سلطه تا بن دندان مسلح شد.

به گفته حجت الاسلام موسوی، حاج قاسم سلیمانی از خدا می ترسید و در روایات آمده است هرکسی که از خدا بترسد خداوند ترس او را در دل نااهلان قرار می دهد.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: شهید سلیمانی به وسیله توکل برخدا و اخلاص توانست قلب ها را فتح کند که این مهم تر از فتح سرزمین های دمشق،سوریه و .. بود که اکنون افراد از کشورهای مختلف به سمت کرمان می آیند تا بتوانند در کنار قبر این شهید باشند.

علی الیاسی دبیر برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید سلیمان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ،دومین سالگرد شهادت مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مراسمی با حضور سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک، مسئولان و مردم مومن و عزادار شهر چمگلک برگزار شد.

او گفت: در این مراسم برنامه های های متنوع اجرا شد و همچنین با همکاری بسیج برای آشنایی کودکان با فرهنگ عزاداری اهلبیت (ع) و... نقاشی هایی با این مضامین برای رنگ آمیزی در اختیار آن ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۰
باسلام
مراسمی بسیار عالی و اموزنده بود چون این مراسم مکتب بی بی دوعالم حضرت زهرا و شهید سردار سلیمانی که الگوی از ایثار، شهادت، فداکاری و ازخودگذشتگی بود این مراسم علاوه براینکه برای جوانان و بزرگسالان برنامه داشت برای کودکان و نونهالان نیز برنامه داشت که بسیار عالی ومفید بود
تشکر ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
آخرین اخبار