اجتماع فاطمیون با حضور پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرکرد برگزار شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با سالروز شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اجتماع بزرگ فاطمیون و اجتماع مردمی اعلام انزجار از عمل گستاخانه و هتک حرمت به تندیس سردار شهید جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم، هیئات مذهبی و مسئولان چهارمحال و بختیاری در میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرکرد برگزار گردید.

مردم استان در این اجتماع بزرگ با نوای یا زهرا در سوگ دخت نبی مکرم اسلام گریستند.

نماز بر پیکر ۸ شهید گمنام دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن مردم و راه را نشناخت و خیال کرد با آتش زدن درب خانه زهرا می تواند چراغ را خاموش کند اما هرگز به هدف خود نرسید و نور حاج قاسم خاموش شدنی نیست.

امروز مردم آمدند تا به آمریکا مثل هزاران بار گذشته بگویند ما همه حاج قاسم هستیم.

امروز شاهدیم که شهدا انسان تربیت می‌کنند، هر یک از این شهدا ده‌ها و صدها شهید مانند خودشان و انسان تربیت‌شده مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به‌وجود می‌آورند.

اهانت‌کنندگان به تندیس سردار اگر گمان می‌کنند با نام سردار می‌توانند در بیافتند سخت در اشتباه هستند.

دشمنان بدانند هر چقدر از این جنایات انجام دهند باعث پرورش حاج قاسم‌ها می‌شوند و گور خودشان را می‌کَنند.

سه شهید گمنام دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، یک شهید در حوزه علمیه خواهران، دو شهید در شهر آلونی و دو شهید گمنام هم در شهر ناغان، پس از تشییع به خاک سپرده می شوند.


بیشتر بخوانید


مراسم تشییع شهدا از مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و تا میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه داشت.

چهار شهید گمنام در عملیات کربلای ۵، همچنین دو شهید در عملیات رمضان و یکی از شهدا در عملیات والفجر ۴ و یکی از شهدا در تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

 
 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار