برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری+تصاویر

مردم چهارمحال و بختیاری، با شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - چهارمحال و بختیاری از دیروز سه شنبه ۱۴ دیماه، میزبان پیکر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شد.

پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان والا مقام، قرار است فردا، همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدا در استان تشییع و تدفین شود .

آئین تجدید میثاق و وداع با شهدای گمنام، همراه با مرثیه سرایی و مداحی، فضای استان چهارمحال و بختیاری را توام با معنویت کرده است و گرو‌های مختلف مردم با حضور در مراسم وداع با شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

چهار شهید گمنام در عملیات کربلای ۵، همچنین دو شهید در عملیات رمضان و یکی از شهدا در عملیات والفجر ۴ و یکی از شهدا در تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.


بیشتر بخوانید


سن این شهدا از ۱۸ سال تا ۲۵ سال است و دو شهید از این در شهر آلونی شهرستان خانمیرزا، دو شهید در شهر ناغان شهرستان کیار، سه شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهرکرد و یک شهید در حوزه علمیه خواهران شهرکرد خاکسپاری می‌شود.

هم‌اکنون ۱۲۱ شهید گمنام در خاک استان آرمیده‌اند که یکی از شهدای شهرستان اردل شناسایی شده و ۳۹ یادمان شهدای گمنام در استان احداث شده است.

عکاس:سید رضا حسینی وردنجانی

 
 
حمید رضا حبیبیان هم تصاویری از وداع با شهدای گمنام در اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برای ما ارسال کرده است 
 
 

برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.