امام جمعه کرمان گفت:سردار سلیمانی بی باک در مصاف با دشمنان همچون مالک اشتر بود و عشق به سرباز ولایت بودن، داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز باحضور سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران، خانواده شهید سلیمانی، خانواده شهید پورجعفری، خانواده شهدا از سراسر کشور و مسئولان کشوری و لشکری و مهمانان خارجی از جمله حجت‌الاسلام  حکیم از کشور عراق در مصلی کرمان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از تمام مسئولان برگزار کننده ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم و موکب دارانی که  از زائران شهید سلیمانی مهمان نوازی کردند گفت: این شهید با معرفت تمام در خط پیامبران و امامان بوده است.

او می‌گوید: شهید سلیمانی مرد بزرگ میدان است و شجاعت و متواضع و بوسه زدن به دست پدر و مادر و  سیر و سلوک سیره شهید سلیمانی است.

به گفته او عمر پر برکت در جهاد، دفاع از اسلام، وصل پیوسته در جهاد بخشی از عملکرد سردار سلیمانی است.

او گفت:سردار سلیمانی بی باک در مصاف با دشمنان همچون مالک اشتر بود و عشق به سرباز ولایت بودن داشت.

اجلاسیه کرمان

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن خیرمقدم به مهمانان  و خانواده‌های شهدا گفت:دوسال گذاشت، اما در باورمان نمی‌گنجد ما باشیم و حاج قاسم نباشد و قلب ما بتپد و او قلبش ایستاده باشد این حادثه اینقدر سنگین است که فراموش نمی‌شود.

اومی گوید:روزبه روز ارادت مابیشتر می‌شود و کینه ما نسبت به دشمنان بیشتر خواهد شد امروز سردار سلیمانی الگوی عملی و راهنمای ما برای رسیدن به سعادت است.

سردار معروفی گفت:مکتب او مکتب خوبی ها است و باور داریم نشستن سرکلاس او یعنی کلاس عباس بن علی علیه السلام  و در خود نهادینه می‌کنیم تا بتوانیم در حد ظرفیت خودمان قاسم سلیمانی باشیم.

او می‌گوید:باید با نگاه اعتقادی و جهادی مکتب او را ترویج دهیم و راه او ماندگار است او متعلق به ملت ایران مسلمان جهان و آزادی خواهان جهان است.

سردار معرفی گفت: مکتب سلیمانی بزرگترین فرصت برای نظام جمهوری اسلامی است، شهید حاج قاسم سلیمانی تندیس اخلاق، ادب و عرفان است.

به گفته او در زیارت مرقد شهید سلیمانی تشخیص سنی و شیعه مشکل است و همه  به زیارت مرقد مطهر این بزرگ مرد می‌آیند.

او می‌گوید: در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  ۸۰ درصد امور مردمی انجام شد  و همه باور کردند کرمان  پایتخت مقاومت جهان اسلام است.

سردار معروفی می‌گوید:برای مراسمات سالگرد شهید سلیمانی با افتخار می‌گویم هیچ ریالی از بنگاه‌های اقتصادی و دولتی نگرفتیم و تمام کمک‌ها مردمی بود.

او گفت:در روز سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ۵۰ هزار نفر در گلزاری شهدای کرمان حضور داشتند.

به گفته او اقدامات مختلف فرهنگی، مردمی و عمرانی در هفته مقاومت صورت گرفت و در سیل چند روز پیش گروه‌های جهادی بسیج در قالب ۵ قرارگاه به سمت جنوب حرکت کردند و این خواسته قلبی شهید سلیمانی برای کمک به مردم کشور است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.