ستاد نخاله برداری آبادان از ممنوعیت ساختمان سازی برای افرادی خبر داد که مصالح و نخاله های ساختمانی را در سطح شهر قرار می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ کوروش ایرانفر، ستاد نخاله برداری آبادان گفت: شهروندانی که هنگام ساختمان‌سازی مصالحی در معابر عمومی قرار دهند به دلیل اشغال فضای عمومی و به جرم ایجاد سد معبر توسط مأموران اجرائیات شهرداری با آن ها برخورد قانونی خواهد شد و افزون بر جمع‌آوری مصالح ساختمانی از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کند.

به گفته او سد معابر عمومی اشغال پیاده‌روها استفاده غیرمجاز از آن‌ها به هر عنوان ممنوع است و شهرداری مکلف است از بروز این اتفاقات جلوگیری کرده و در آزاد نمودن معابر به وسیله مأمورین اقدام کند.

ایرانفر گفت : با توجه به گستردگی ساخت‌وسازها در سطح شهر متأسفانه مشاهده می‌شود که مجریان و مالکان ساختمان بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندان موجب سد معبر ساختمانی و سختی تردد عابرین پیاده و سواره در معابر اصلی و کوچه‌ها معابر سطح شهر با مصالح ساختمانی بشوند.

او این اقدام را در نتیجه ی افزایش نخاله ریزی ها در معابر عمومی با توجه به افزایش ساخت‌وسازها با هدف  رفاه حال شهروندان آبادان خواند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.