سرپرست شهرداری خرمشهر از اعمال مجازات نقدی برای نخاله ریزی‌های ساختمانی در خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: مکان های مشخصی به منظور ریختن نخاله های ساختمانی در این شهرستان اختصاص یافته است و اگر شخصی اقدام به قراردادن این نخاله ها در سطح شهر و خیابان های خرمشهر کند بر اساس قانون مجازات نقدی می شود.

او در خصوص خودروهای نخاله برداری بیان کرد: درصورت ریختن نخاله توسط این خودروها در مکانی غیر از قطعه زمین های مشخص شده و جمع آوری نکردن آن تا ۴۸ ساعت، صاحبان آن ها اعمال قانون خواهند شد.

دربندی با بیان اینکه نریختن نخاله های ساختمانی در خیابان های خرمشهر به فرهنگ سازی اساسی برای شهروندان نیاز دارد ، از صدور لایحه ای به شورای شهر این شهرستان با هدف افزایش نرخ جریمه های نخاله ریزها خبر داد.

سرپرست شهرداری خرمشهر افزود: جمع آوری نخاله های ساختمانی توسط شهرداری این شهرستان تجهیزات کافی را می طلبد در حالی که این اداره تنها از یک لودر برای انجام آن برخوردار است.

او همچنین از پیگیری های کتبی استانی و کشوری این اداره برای اختصاص اعتبارات به منظور افزایش و تعمیر تجهیزات خدماتی شهرداری خرمشهر خبر داد که تا کنون بی حاصل مانده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.