جزئیات هدست واقعیت مجازی PlayStation VR۲ سونی فاش شد

سونی جزئیات هدست واقعیت مجازی PlayStation VR۲ خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ فاش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، سونی جزئیات مربوط به نسل بعدی هدست واقعیت مجازی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ فاش کرد. نام این دستگاه جدید PlayStation VR۲ است و با PS۵ و کنترلر‌های جدید VR۲ Sense نیز سازگار خواهد بود. وضوح صفحه نمایش ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل در هر چشم، میدان دید ۱۱۰ درجه، فریم ریت ۹۰ تا ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از ۴K HDR را دارد.

هدست PS VR۲ دارای ردیابی از داخل به بیرون است، به این معنی که چندین دوربین تعبیه شده برای ردیابی حرکات سر و کنترلر‌های شما دارد. سونی همچنین یک ویژگی حسی جدید به نام "بازخورد هدست" را برای این دستگاه معرفی کرده است که می‌تواند بازی‌ها و تجربه‌ها را بیش از پیش فراگیر کند.

بازخورد هدست از یک موتور داخلی با ارتعاشات برای شبیه‌سازی رویداد‌های درون بازی استفاده می‌کند. به عنوان مثال، می‌تواند احساس ضربان نبض یک کاراکتر را در زمانی که از تهدید مخفی می‌شود یا احساس اشیایی که از نزدیکی سر شخصیت‌ها عبور می‌کنند را تقلید کند.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR۲ سونی

صدای سه بعدی و ردیابی چشم چند ویژگی دیگر هستند که این هدست سونی را جذاب می‌کند. این دستگاه می‌تواند حرکت چشمان شما را تشخیص دهد و به شما این امکان را بدهد که با محیط بازی مانند دنیای واقعی تعامل داشته باشید. در مورد کنترل‌کننده‌های PS VR۲ Sense، آن‌ها ویژگی‌های کلیدی کنترلر‌های DualSense، به ویژه بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی را دارند.

سونی هنوز زمان در دسترس قرار گرفتن این هدست را فاش نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار