ملی پوش وزن ۵۷ کیلو تیم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو به بازگشت دوباره در تیم ملی همچنان امیدوار است.

باشگاه خبرنگاران جوان- رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که برای کسب مدال برنز رودرروی توماس گیلمان از آمریکا قرار گرفت، اما با شکست برابر این حریف نامدار به عنوان پنجمی بسنده کرد همچنان مدعی است شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن نخست را دارد.

او که برای حضور در المپیک مجبور به کاهش زیاد وزنش شده بود، بار دیگر تاکید کرد وزنش را برای مسابقات امسال تغییر نخواهد داد و همچنان در ۵۷ کیلو کشتی می‌گیرد، چراکه نمی‌تواند با دست خالی از این وزن برود.

اطری در لیگ برتر کشتی آزاد در ترکیب فولادین ذوب آمل به میدان رفت که با شکست برابر عباس گادژی ماگمدوف قهرمان جهان از روسیه مواجه شد و در توجیه این شکست گفت: مصدوم بودم و تمرین مناسب هم نداشتم. ضمن اینکه به خاطر آسیب دیدگی دنده، سه تا آمپول تزریق کردم.

علی ایحال رضا اطری با توجه به شرایط موجود همچنان سودای بازگشت به تیم ملی کشتی آزاد را دارد است و اعلام کرده قطعاً در مسابقات قهرمانی کشور با شرایط بدنی و تمرینی متفاوتی روی تشک خواهد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ دی ماه در گرگان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار