کشتی گیر فرنگی کار سابق تیم ملی درباره زندگی سختی که به دلیل نداشتن شغل پشت سر می‌گذراند توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- یاسین بهرامی‌پور عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ و نایب قهرمان دانشجویان جهان که علی رغم شایستگی‌هایی که داشت هیچ گاه به حقش نرسید درباره آخرین وضعیت خود گفت: ۳۷ سال سن دارم و در رشته فیزیولوژی ورزشی مقطع فوق لیسانس مشغول به تحصیل هستم. شغل خاصی ندارم. البته در سال‌های گذشته خیلی تلاش کردم در آتش نشانی یا آموزش و پرورش استخدام شوم، اما شهردار کرمانشاه عوض و به نتیجه نرسیدم.

فرنگی کار کرمانشاهی با اشاره به موفقیت‌هایی که در گذشته داشته عنوان کرد: حدود ۸ سال در اردو‌های تیم ملی حضور داشتم و ۳ بار هم موفق شدم حمید سوریان نابغه کشتی دنیا را شکست دهم، البته کشتی برد و باخت دارد، ولی به جرأت می‌توانم بگویم بیشتر خوب‌های زمان خودم را بُردم، ولی متأسفانه به دلیل بی توجهی و بی مهری مربیان تیم ملی که روی نفرات دیگری نظر داشتند حتی یک مدال آسیایی هم ندارم.

او با بیان اینکه برای داشتن کار به محمد بنا و حمید سوریان مراجعه کرده است، گفت: برای داشتن یک شغل مناسب به خیلی‌ها رو انداختم حتی پیش بنا و سوریان هم رفتم، اما اتفاقی نیفتاد.

بهرامی پور با اشاره به اینکه نگران آینده است، گفت: در حال حاضر واقعاً داشتن یک شغل با بیمه دغدغه زندگی من است، چون از شغل‌های مقطعی و کاذب خسته شده ام. از کار کردن هراسی ندارم، در این سال‌ها در کنار درس خواندن کارگری هم کردم. از کشاورزی گرفته تا کارگری در ساختمان و خرید و فروش در بازار، اما هم اکنون با توجه به اینکه مدرک کارشناسی ارشد را دریافت خواهم کرد و از آنجا که در کشتی واقعاٌ در حقم جفا شد دوست دارم شرایطی فراهم شود که یک شغل مناسب داشته باشم.

او به جایگاه علیرضا دبیر اشاره کرد و ابراز داشت: با ۳۷ سال سن حسرت مدال آسیایی و جهانی را به دل دارم و دیگر دوست ندارم حسرت‌هایی دیگری نیز برای من وجود داشته باشد، سال‌های بسیار سختی را به دلیل بی توجهی مسئولان پشت سر گذاشتم برای همین از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تقاضا دارم در داشتن یک کار خوب من را کمک کند تا حالا که در دنیای قهرمانی به حقم نرسیدم حداقل بتوانم یک زندگی حداقلی تشکیل دهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار