امداد رسانی به ۵۷ خودروی گرفتار در برف

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت:بارش شدید برف در گردنه‌های کوهستانی سرنشینان ۵۷ وسیله نقلیه راگرفتار کرد که با تلاش ماموران پلیس راه امدادرسانی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به گفته سرهنگ علی رضایی، از بامداد روز گذشته شاهد بارش شدید در استان بودیم که این رحمت الهی در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به صورت برف بود که با موضوعات مختلف ترافیکی همراه شد.

او گفت: حضور ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس راه و استقرار شبانه روزی تیم‌های خودرویی درگردنه‌های استان ،گردنه برف گیر خانه سرخ در محور "کرمان-سیرجان"، گردنه "کفنوئیه" در محور "کرمان-بافت" و گردنه "سیرچ" در محور "کرمان-شهداد" و حضور و گشت زنی در سایر مسیر‌های برف گیر باعث شد تا ماموران تغییرات و شرایط جوی را به صورت لحظه‌ای رصد کرده و با همکاری سایر تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای به خصوص راهداری، هلال احمر و اورژانس، امنیت ترافیکی این محور‌ها را برقرار کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان می گوید: همکاران من با تلاش جهادی از ابتدای بارش برف تا صبح امروز توانستند ترافیک محور‌های برفگیر را مدیریت و به ۵۷ خودرو سبک و سنگین گرفتار در برف امدادرسانی کنند.

اوگفت: در برخی صحنه‌ها شاهد بودیم خودرو‌ها به علت بارش شدید برف و لغزندگی مسیر به سمت پرتگاه لیز خوردند که با حضور همکاران من و امدادرسانی به موقع، نجات یافته و به مسیر اصلی برگشته و با یدک کردن آنها، جان سرنشینان خودرو را نجات دادند.

سرهنگ رضایی گفت: با قاطعیت می‌توانم بگویم که در ۲۴ ساعت گذشته برای حفظ جان سرنشینان خودرو‌ها و برقراری امنیت ترافیکی در محور‌های برفگیر هیچ یک از کارکنان پلیس راه شمال استان، لحظه‌ای چشم روی هم نگذاشته و تا صبح با امدادرسانی، انسداد مسیر ها، یدک کردن خودرو‌ها و گشت زنی مداوم در طول مسیر برای شناسایی احتمالی خودرو‌های گرفتار در برف از هیچ تلاشی دریغ نکردند که جا دارد از تلاش همکارانم صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار