شهید سلیمانی برای خداوند بندگی نمود و خداوند هم پاسخ معامله ایشان را داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار مسئولین حراست دستگاه‌های دولتی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)،  گفت: در مکتب معصومین (ع) مراقبه از خود، اصلی بنیادین است و همین مراقبه از خود بوده که بهترین شخصیت‌های عالم هستی در ادوار مختلف تاریخی را در دامن حضرت فاطمه زهرا (س) پرورش داده است.

اگر حاج قاسم از خود پاسداری و مراقبت نمی‌کرد این همه عظمت پیدا نمی‌یافت، زیرا برای خداوند بندگی نمود و خداوند هم پاسخ معامله ایشان را داد.

 با حرف کار درست نمی‌شود انسان باید عملاً مراقب و مواظب خود باشد و مسئولین حراست باید اول مراقب خود باشند، زیرا انسان در همه احوال باید مواظب خود باشد.

زندگی امام راحل را واکاوی کنید و ببینید چگونه زندگی می‌کردند و همواره مراقب خود بود و برای همین افتخار بندگی خدا را کسب کرده بود و همین افتخار بندگی برای مقام معظم رهبری هم محسوب می‌شود، چون این بزرگان لحظه‌ای از یاد خداوند غافل نمی‌شوند.

یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی این بود که نفس خود را کنترل می‌کرد و رزمندگان این چنین خود را ساخته بودند و می‌بینیم توصیه بزرگان ما آن است که واجبات را عمل بکنید و محرمات را کنار بگذارید.

اگر کارمندان ادارات متوجه باشند مسؤولین حراست از خودشان مراقبت می‌کنند، هیچ خطایی رخ نمی‌دهد و حاج قاسم تا از خود پاسداری نمی‌کرد و مراقبت نمی‌کرد این همه عظمت پیدا نمی‌کرد و باید حراست از خود داشته باشیم.

ملاک عملی رفتار و کردار ما معصومین (ع) باید باشد، زیرا اولین مدیر خداوند متعال است و کار حراست زمانی خوب است که بگیر و ببند نداشته باشد و با مدیریت کار‌ها را سامان دهد.

سلامت نفس، عزت آفرین بوده و همین سلامت و مراقبه است که باعث می‌شود مسئولین حراست بتوانید در میان مردم و همکاران خود حدود حق را رعایت کنید، زیرا سلامت چیزی است که همه را مجذوب می‌کند و وقتی به وظایف خود عمل کنیم خداوند هم ما را کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.