گلزار شهدای کرمانشاه همزمان با حماسه بزرگ ۹ دی و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گلزار شهدای کرمانشاه روز پنجشنبه همزمان با حماسه بزرگ ۹ دی و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با حضور آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مختلف جامعه عطرافشانی و گلباران شد.

حجت الاسلام هادی عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به سالروز حماسه بزرگ ۹ دی، این روز را یکی از روز‌های یوم الله انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: در این روز ملت شریف ایران با بصیرت و آگاهی خود با آرمان‌های ولایت تجدید دوباره بستند.

او در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم افزود: حاج قاسم سلیمانی افتخار هر ایرانی بود که با شهادتش به یک افتخار جهانی تبدیل شد.

حجت الاسلام  عسکری بیان داشت: دشمنان این سردار را از ما گرفتند، اما هرگز نمی‌توانند ارزش ها، آرمان‌های او که حمایت از مظلومان جهان فارغ از دین و مذهب، قوم، رنگ و نژاد است، از ما بگیرند.

او ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری سبک و سیاق زندگی، منش، آرمان‌ها و کردار‌های مخلصانه حاج قاسم سلیمانی یک مکتب، الگو و سبک زندگی برای ما‌ها است و وظیفه ما تبیین این مکتب و انتقال آن به نسل جوان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه افزود: حاج قاسم سلیمانی جز برای رضای خداوند و تسلیم در برابر ولایت امر الهی کاری نمی‌کرد و همه رفتار‌های او منطبق و در راستای جلب رضای خداوند بود چه با سکوت چه با عملش همیشه رضای خدا را مد نظر قرار می‌داد.

او گفت: شهید سلیمانی با این ویژگی‌ها محبوب دل‌ها شد، چون خودش را فدای امر الهی کرده بود و چیزی برای خودش نمی‌خواست و کسی هم به این حد از اخلاص و خودگذشتگی برسد حتما خداوند نیز این رفتار او را می‌بیند و عزیزش می‌کند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به مراسم باشکوه و عظیم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم ایران در این مراسم گفت: مردم ایران هیچگاه آرمان‌ها و ارزش‌های حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، فداکاری شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد و همیشه یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌دارند که انشالله در قیامت در برابر آنان رو سفید باشیم. هدای کرمانشاه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی گلباران شد.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.