امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده همچنان پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت : از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان اسلام و ایران درصدد سرنگونی نظام نوپای اسلامی بودند و با ترور و کشتار بزرگان و انقلابیون و ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم و فتنه‌های گوناگون ملت و نظام ما را آزار واذیت کردند.

او گفت : ملت ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده هرگز کوتاه نیامده اند و همچنان پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: دشمنان در انتخابات سال ٨٨ با برنامه‌هایی از قبل تعیین شده و اهدافی مشخص، قصد ضربه زدن به نظام را داشتند تا به آرزوی خود برسند، اما مردم انقلابی و بصیر ما با تبعیت از تدابیر حکیمانه و روشنگری‌های دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب همه آن توطئه‌ها را خنثی و با یک خروش ملی به میدان آمده و بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کردند که سبب ناامیدی دشمنان از انقلاب و نظام شد.

ماموستا مرادی افزود: رزمایش اخیر نیرو‌های مسلح کشور، اقتدار و شکوه ما را برای دشمنان تا دندان مسلح به رخ کشید و به زودی همه مشکلات ایجاد شده از طرف دشمنان به پایان خواهد رسید و ایران اسلامی و نظام اسلامی در سطح جهان خواهد درخشید.

او با بیان اینکه جامعه اهل سنت استان کرمانشاه با تجدید میثاق با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقدیم صد‌ها شهید و جانباز و ایثارگر در خدمت نظام اسلامی بوده و خواهد بود ادامه داد: مساجد، مدارس دینی، علما، نخبگان و دانشگاهیان، تجار، عشایر و مرزنشینان ما همه وهمه با ایمان به خدا و پایبندی به نظام و تبعیت از حکیم رهبر مقتدر خود تا پای جان از ملت و نظام و رهبر خود دفاع نموده و خواهند نمود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: در قرآن کریم به حسن ظن سفارش و از گمان بد نسبت به دیگران نهی گردیده و در سوره حجرات، خداوند ما را از سوء ظن، تجسس و غیبت برحذر داشته است.

ماموستا مرادی گفت: امروزه حقوق دانان جهان، از حقوق بشر حرف می‌زنند، ولی اسلام از قرن‌ها پیش به مسائلی از قبیل تمسخر، تحقیر، تجسس و غیبت توجه داشته که مدعیان حقوق بشر از آن غافلند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.