معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می‌شود.

این کارت که با اعتبار ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد برای کمک به تهیه نهاده‌های دامی در سه ماهه زمستان است.


بیشتر بخوانید


سقف مبلغ تسهیلات این کارت‌ها ۵۰۰ میلیون ریال بوده و در مبالغ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی سازمان جهادکشاورزی استان قابل تصویب و صدور است.

این تسهیلات یکساله و با سود ۱۱ درصد است و استفاده از تسهیلات صرفاً در پایانه‌های فروش (pos) کارگزاران کارخانجات خوراک دام، تعاونی‌های شهرستانی، شرکت‌های پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده‌های دامی که توسط جهادکشاورزی اعلام می‌شود مجاز است.

دامداران توسط سازمان جهاد کشاوری استان و شهرستان‌ها شناسایی شده و از طریق سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه کنند.

دامداران با استفاده از این کارت اعتباری، فقط می‌توانند نهاده‌های دامی تهیه و مبلغ آن را به صورت شش ماهه و یک ساله پرداخت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار