سرلشکر باقری گفت: راهی که سردار سلیمانی از خود به جای گذاشت بی نظیر بود، او اسطوره کشور ما در جهان و منطقه هست و خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح  امروز در گلزار شهدای کرمان گفت:  حقیقتا عزت و محبتی که خداوند در دل ملت ایران از این شهید بزرگوار گذاشته‌ است بی نظیر است.

او گفت: راهی که شهید سلیمانی از خود به‌جای گذاشت چه در زندگی شخصی و چه در رفتار و حالات معنوی، عرفانی و اخلاقی و چه در فرماندهی و مشی اجتماعی، چه در مدیریت و در رسیدگی به مردم و در عطوفت به فرزندان شهدا و همچنین در مقابله با دشمنان و غضب به مستکبران و صهیونیست‌ها نمونه و اسطوره‌ای بی‌نظیر در کشور، منطقه و جهان بود، هست و خواهد بود.

سرلشکر باقری می گوید: هر کدام از حالات و روحیات و خاطرات آن بزرگوار درس بسیار بزرگی برای همه ما مردم ایران ، مردم منطقه ، جوان ها و نسل های آینده خواهد بود.

او گفت: هنوز خیلی از رموز ، اسرار ، ابعاد ، جزئيات، حرکات ، سکنات ، زحمات و تلاش های آن بزرگوار بیان نشده و همه همرزمان و دوستدارانش در حال بیان آنها هستند، جوانان‌ به خوبی از این نکته استقبال کردند و بحث های فراوانی در این ها نهفته است که تضمین انقلاب، اسلام و تدین و اخلاق درکشور ما و منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.