همزمان با ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه شعر و خاطره در کوهبنان با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به مرد میدان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه شعر و خاطره در کوهبنان با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به مرد میدان به همت ستاد مردمی دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن اشک و بسیج هنرمندان، کمیته خادمین شهدای کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این‌مراسم معاون فرماندار کوهبنان گفت: نعمت سلامت و امنیت را باید قدر بدانیم در حالی که برای امنیت شهیدانی تقدیم کردیم که در راس آن‌ها شهدای مقاومت هستند.

به گفته محسن ایزدی سردار شهید سلیمانی از دیار کریمان خون پاکش را برای اسلام و انقلاب تقدیم کرد در حالی که از ابتدای فعالیت تا زمان شهادت در رکاب ولایت و رهبری بود.

او گفت: باید با تاسی از مکتب شهید سلیمانی به مردم خدمت رسانی کنیم.

در این مراسم تعدادی از شاعران از جمله محمود نیکخواه، احمد معصومی، خلیل الله باقی زاده، سید ستار رضوی و... اشعاری در وصف سردار دل‌ها قرائت کردند و سرهنگ پاسدار بازنشسته و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس محمد رضا توکلی خاطره گویی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار