اسماعیلی گفت: آن چیزی که امروز قاسم سلیمانی را به عنوان یک اَبَرمرد به دنیا معرفی کرده، عظمت کاری بود که انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در همایش بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور رهبران ادیان توحیدی، گفت: سخت‌ترین انتقام از عاملین سردار سلیمانی خروج فرهنگی آمریکا از منطقه خاورمیانه است.

این مراسم صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این همایش گفت: آن چیزی که امروز قاسم سلیمانی را به عنوان یک اَبَر مرد به دنیا نشان داده، عظمت کاری بود که انجام داد. عظمت کار ایشان به حدی بود که جریان رسانه‌ای استکبار و استعمار را در هم نوردید و این شخصیت بزرگ مثل آفتاب درخشش پیدا کرد.

اسماعیلی تصریح کرد، در شبکه‌های اجتماعی که ادعای آزادی دارند، اجازه منتشر شدن تصاویر حاج قاسم را نمی‌دهند. انواع هنجارشکنی و خشونت‌ها در این فضا آزاد است اما فداکاری‌ها و آزادگی یک انسان سانسور می‌شود. سردار سلیمانی چهره واقعی شیطان‌صفتان را نشان داد.

در این برنامه همچنین اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران گفت: سردار سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رسید. قاسم سلیمانی شخصیتی است که زندگی خودرا صرف دفاع از مظلوم کرد. او به این آیه قرآن ایمان داشت که خداوند گفته «آنان که در راه خدا کشته شدند را مرده مپندارید».

به گفته او جوانان ارمنی حلب سوریه در صفحات مجازی خود از شهادت ناجوانمردانه سردار یاد کرده و اقدام ناجوانمردانه آمریکا را محکوم کرده‌اند.

اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران تاکید کرد، هر چند دو سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، اما یادش همواره در دل هایمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۰
و چهره انسان نمای خودشونو نشون دادند. واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
السلام علیک

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
سلام بر حسین و بر على بن الحسین و بر فرزندان حسین و بر اصحاب و یاران حسین...


یا نور النور ...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین :
ای سردار دلها ای صدیق شهید ای فرمانده محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص به جسمهای سوخته اربا اربایتان و دست قطع شده تان همچون سردار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس ع قسم که انتقام بسیار بسیار بسیار سخت خار ذلیل نابود کننده ایی در انتظار آمریکایها و انگلیسیها و صهیونیستها و سعودیهای تروریست است که برای ترور شما خوبان با هم همدست شداند و نقشه مشترک کشیدند در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان و تا اخراج و نابودیشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و پاکسازیشان از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت بپاخواسته واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص از پا نخواهند نشست و نماز شکرانه پیروزی و فتح بزرگ را در مسجد قدس شریف آزاد شده توسط رزمندگان سپاه قدست که متشکل از همه رزمندگان دلاور مردان مرد محور مقاومت اسلامی هستند خوانده خواهد شد تا دشمنان ایران اسلامی و دشمنان محور مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانند منظور از انتقام سخت بزرگ چیست و چگونه خواهد بود . برای شادی ارواح مطهر و ملکوتی و بلندمرتبه جمیع صدیقین شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
آدم هستم خیر سرم
۱۲:۳۵ ۱۴ دی ۱۴۰۰
رامبد جوان : فکر نمی کنم حرف گفته نشده ای وجود داشته باشد بعضی حرفها را هزاران بار و شاید میلیون ها در بیشتر از قدری که نیاز بود ، گفتیم و نوشتیم اما انگار نه انگار. ما دچار چالش بزرگ عملگرایی هستیم. مسئولین ما در همین یک سال و نیم گذشته به اندازه کل تاریخ یک کشور حرف زدند! نتیجه این حرفها چی بوده؟ جز خشم روزافزون جامعه؟ جز درآوردن لج بسیاری از ما؟ جز بی اعتمادی بیشتر مردم به وعده های اونا؟ متاسفم که بگم ما اسیر یک لجاجت تاریخی شدیم
آخرین اخبار