معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهید سلیمانی سرسخت و دارای ضوابط بود اما قلبی بسیار مهربان داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشت خبری مکتب حاج قاسم اظهار کرد: سردار سلیمانی باتوجه به اینکه سردار بود و در عین حال سرسخت و دارای ضوابط بود، اما قلبی بسیار مهربان داشت که نیروهایش عاشق او بودند. علاوه بر این او یک فرمانده مردمی بود.

او ادامه داد: سردار آرام و قرار نداشت و از ابتدای انقلاب در حال فعالیت بود همیشه وقتی می‌دید مظلومی در دنیا نیاز به کمک دارد حضور پیدا می‌کرد؛ و همیشه در میان مردم ایران و جهان از محبوبیت ویژه برخورد بود.

حسینی گفت: همه ما اگر می‌خواهیم در بین مردم محبوب باشیم اول باید رضایت خدا را جلب کنیم، خدا به سردار سلیمانی در میان مردم محبوب داده در این حال دشمنان از او بسیار می‌ترسیدند. دنیا نزد حاج قاسم کوچک بود چراکه عظمت خدا را درک کرده بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در جنگ ۳۳ روزه لبنان سردار به ایران آمد تا گزارش عملکرد را به رهبر بده آنجا بود که سید حسن نصرالله گفت حضور حاج قاسم موجب قوت قلب ما بود.

او درباره اراده حاج قاسم گفت: هیچ کاری برای سردار غیر ممکن نبود و کسی نمی‌توانست جلو او را بگیرد. ایثار، شجاعت، شرافت و عمل صالح سلیمانی باعث تفاوت او با دیگران بود.

حسینی افزود: اعتبار و محبوبیت حاج قاسم باعث کمک به جامعه نوین اسلامی شده است. چرا که در مکتب سلیمانی ترس و نا امیدی وجود نداشت.

در ادامه محسن اسلامی دبیر مکتب حاج قاسم گفت: همایش مکتوب حاج قاسم از ابتدا با نظارت زینب سلیمانی راه اندازی شد و در این مدت کوتاه ۲۵۰ چکیده و بیش از ۷۶ مقاله به دبیر خانه ارسال شده است و در ۱۲ دی ماه افتتاحیه و اختتامیه همایش مکتب حاج قاسم را در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار