براری گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه دپو و انبار کالا را اطلاع دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه مشاهده و کسب خبری که حکایت از نگهداری بی ضابطه در دپو و انبار کالایی را متوجه می‌شوند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ سازمان صمت به واحد‌ها اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن به این دغدغه‌ها رسیدگی شود.

براری گفت: طرح نظارتی پیشگیری و‌مقابله با تخلف گرانفروشی و احتکار در کلان کشور از سوی سازمان تعزیرات حکومتی و به تبع در استان‌ها از سوی ادارات کل اجرایی استان‌ها از تاریخ ۱۱ دی ماه در دستور اجرا قرار گرفته است.

او گفت: بدوا اجرای این دستور در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان مورد طرح و بررسی واقع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح تمام دستگاه‌های ذیربط پای کار آمده اند و این طرح تا اعلام و تصمیمات سازمان متبوع حداقل به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

او گفت: در اجرای این طرح در مرکز استان ۲ اکیپ و در شهرستان‌ها ۵ اکیپ و در مجموع ۷ اکیپ به صورت صبح و بعدازظهر بر فرایند تامین، تولید و عرضه کالا‌ها با اولویت کالا‌های اساسی و کالا‌های پر مصرف از قبیل برنج، شکر، روغن، گروه کالا‌های پروتئینی و لبنی و کالا‌ها بهداشتی و مواد شوینده رصد بازار و مراکز تامین و‌تولید و انبار‌ها را بر عهده خواهد داشت.

براری گفت: در حوزه اقلام و قطعات خودرو شامل لاستیک، باطری، روغن خودرو و سایر کالا و مواردی که بیشترین حجم از مصرف را دارند در این طرح قرار دارند.

او گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه مشاهده و کسب خبری که حکایت از نگهداری بی ضابطه در دپو و انبار کالایی را متوجه می‌شوند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ سازمام صمت به واحد‌ها اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن به این دغدغه‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.