مسابقات فوتوالی جوانان کشور در کرمان با قهرمانی تیم صدر شیمی یزد پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دومین دوره مسابقات فوتوالی جوانان کشور، جام ستارگان به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ساحلی قلعه دختر کرمان با حضور ۸ تیم برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، صدر شیمی یزد مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم‌های هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان زنجان و جوانان گلستان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 پایان مسابقات فوتوالی کشور در کرمان با قهرمانی صدر شیمی یزد

سید محمد حسین موسوی شفیق، رئیس انجمن فوتوالی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور در آیین اختتامیه این رقابت‌ها که با حضور نمایندگان فدراسیون، ریاحی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و اشرف زاده دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان برگزار شد، ضمن تشکر از میزبانی هیئت کرمان گفت: ماه آینده سومین جام ستارگان بزرگسال به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود که تیم قهرمان جام ستارگان جوان جواز حضور در آن رقابت‌ها را کسب کرده است.

او افزود: در جام ستارگان جوان در کرمان بهترین‌های زیر ۲۳ سال حضور داشتند که مربیان تیم ملی به منظور دعوت برترین بازیکنان به اردو، تمام بازی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

مراسم اختتامیه مسابقات فوتوالی کشور در کرمان

موسوی تصریح کرد: قبل از این مسابقات نیز، کرمان میزبان دوره مربیگری درجه ۳ فوتوالی بود که آن دوره با شرکت ۱۸ متقاضی از سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار