ولی ضیغمی گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی با حضور کشتی گیرانی از شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، آشخانه، جاجرم و گرمه برگزار شد که در مجموع نتایج تیمی، بجنورد برنده مسابقات انتخابی استان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی ضیغمی رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت : در کشتی آزاد، شهرستان‌های اسفراین و فاروج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش کشتی فرنگی شهرستان اسفراین و شیروان به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند.


بیشتر بخوانید 


او  از نفرات منتخب این مسابقه در استان نام برد و گفت: در رده بزرگسالان کشتی آزاد امیر علیزاده در وزن‌های ۵۷ کیلوگرم، داریوش حضرتقلی زاده ۶۱ کیلوگرم، مهدی فرخی ۶۵ کیلوگرم، اسماعیل محمدی کیا ۷۰ کیلوگرم، سهیل نودهی ۷۴ کیلوگرم، مسعود ساعدی ۷۹ کیلوگرم، مسیح خاکشویی ۸۶ کیلوگرم، داریوش یزدانی ۹۲ کیلوگرم، امیرحسین علی‌پور ۹۷ کیلوگرم و محمد شاکری در ۱۲۵ کیلوگرم در جایگاه اول قرار گرفتند.

ضیغمی گفت : در رده جوانان کشتی فرنگی نیز در وزن‌های ۵۵ کیلوگرم محمد امین روشنی، ۶۰ کیلوگرم علی غلامی، ۶۳ کیلوگرم ابوالفضل پزشک، ۶۷ کیلوگرم مهدی علی‌پور، ۷۲ کیلوگرم معین محمدی، ۷۷ کیلوگرم وحید شادکام، ۸۲ کیلوگرم سینا محمدزاده، ۹۷ کیلوگرم محمد یونسی و ۱۳۰ کیلوگرم علی محمدنژاد مقام اول را کسب کردند.

او  گفت: نفرات برتر این مسابقات در کشتی آزاد و فرنگی استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام میی شوند، در بخش دیگری از گفتگو از تشکیل تیم آلیش بانوان خراسان شمالی خبر داد.

ضیغمی در پایان با اشاره به اهداف هیئت کشتی گفت : یکی از اهداف هئیت کشتی استان پایه‌ریزی کشتی نونهالان و نوجوانان در کشتی آزاد و فرنگی است که امید‌های آینده استان به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.