به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، در ابتدا شیائومی برای تبلیغات محصولاتش شناخته شده نبود و فروش محصولاتش از طریق معرفی مشتریان انجام میشد. سالها بعد، روند شیائومی تغییر کرد و این شرکت دیگر آن استارتاپ سابق نیست. در حال حاضر شیائومی دستگاههای خود را به صورت آنلاین و آفلاین به بازار عرضه میکند. شرکت شیائومی مانند هر شرکت دیگری از تبلیغات نیز برای افزایش فروش ستفاده میکند که یکی از این تبلیغات اکنون باعث شده شرکت جریمه شود.طبق گزارش ITHome، شیائومی به دلیل تبلیغات دروغین در کشور خود ۲۰ هزار یوان (۳۱۴۱ دلار) جریمه شده است.
این مجازات توسط اداره نظارت بر بازار دولت چین به دلیل نقض "قانون تبلیغات جمهوری خلق چین" اعمال شده است. سال گذشته، این شرکت در تبلیغات بنری Redmi K۳۰، ۵G اشتباه کرد. در تصویر تبلیغاتی اشاره شده است که گوشی هوشمند دارای «نمایشگر AMOLED سامسونگ» است. در حالی که در واقعیت، این گوشی دارای یک پنل LCD است. به نظر میرسد مسئول بنر تبلیغاتی تصویر نهایی را دوبار بررسی نکرده بود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/