استاندار البرز گفت: جلسات را تا زمانی که مشکلات حل شود، ادامه خواهیم داد چراکه با پیگیری و بررسی مستمر، می توانیم برای همه مشکلات چاره اندیشی کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار فردیس گفت: در خصوص تسریع در تکمیل بیمارستان این شهرستان به دنبال حل موانع هستیم و به طور بزودی وضعیت پیمانکار مشخص خواهد شد.

استاندار البرز افزود: مشکل تامین آب شرب مربوط به تمامی شهرستان های استان است از این رو برای حل اساسی این مشکل و افزایش حق آبه استان و همچنین زیرساخت های بهره برداری از آن با وزارت نیرو وارد رایزنی شده ایم و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

عبداللهی گفت: رینگ آب رسانی استان تکمیل نیست از این رو سهمیه جدید از محل سدهای استان به طور کامل وارد مدار نشده، درصدد هستیم میزان بهره برداری از آب های زیرزمینی را به ۵۰ درصد برسانیم و برای این امر باید حق آبه جدید دریافت کنیم.

او افزود: از مدیرکل آبفای استان خواسته ام برای تابستان امسال پیش بینی های لازم را داشته باشد که قطع شدن آب را نداشته باشیم.

استاندار البرز گفت: باید آرامستان فردیس نیز ایجاد شود و اگر آرامستان های محلی متروکه در محله ها وجود دارد، باید احیا شود.

عبداللهی افزود: فردیس مشکلات ترافیکی جدی دارد که شورای ترافیک باید به صورت خاص برای این شهرستان برنامه ریزی داشته باشد.

او گفت: موضوعات انتزاع کامل شهرداری های فردیس و کرج باید به صورت تخصصی در جلسه ای مورد بررسی قرار گیرد و موانع آن برطرف شود.

استاندار البرز  افزود: سرانه های آموزشی در سراسر البرز و بویژه فردیس پایین است از این رو باید از ظرفیت خیرین استفاده بیشتری کنیم.

عبداللهی گفت: جلسات را تا زمانی که مشکلات حل شود، ادامه خواهیم داد چراکه با پیگیری و بررسی مستمر، می توانیم برای همه مشکلات چاره اندیشی کنیم.

او افزود: باید ساخت و ساز ها با نظارت ویژه ای صورت گیرد و جلوه های بصری شهر رعایت شود.

عبداللهی  گفت: شهر باید هویت ایرانی اسلامی داشته باشد و ورودی های شهر از المان و نماد شایسته ای برخوردار شود.

استاندار البرز افزود: باید آرامش، زیبایی و نظافت را در کالبد شهرهای استان زنده کنیم و این کار با حضور فعال شوراهای اسلامی و شهرداران محقق می شود.

عبداللهی گفت: باید فضای سبز را در استان توسعه دهیم و برای این منظور نهضت درختکاری باید راه اندازی شود و هر شهروند یک درخت را کاشت و مراقب کند.

او افزود: باید فرهنگ‌سازی را در خصوص تفکیک زباله از مبدا آغاز کنیم تا عده ای از وجود زباله گردان و کودکان برای این منظور استفاده نکنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.