استاندار البرز گفت: با اراده ای جدی قصد داریم مشکلات استان را حل کنیم بنابراین باید تمامی مدیران با تمام توان به صورت شبانه روزی همراه و همدل باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز  در جلسه شورای فنی استان گفت: باید مسئولان مربوطه در استان به گونه ای تصمیم گیری کنند که امور توسعه ای البرز با سرعت پیش برود.

عبداللهی افزود: باید بر روند فعالیت پیمانکار در طرح های مختلف نظارت جدی داشته باشیم و اجازه ندهیم خللی در کار ایجاد شود.

استاندار البرز در خصوص مصوبه بررسی تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت که ۱۲ سال بلاتکلیف رها شده گفت: بهره برداری از این پروژه یک مطالبه مردمی و نیاز جدی برای کشاورزی و صنایع مستقر در ماهدشت و اشتهارد است.

او افزود : اگر پیمانکار و یا مسئولی در روند تکمیل و پیشرفت این پروژه کمکاری و اهمال کند به طور قطع توبیخ خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در خصوص افزایش حق آبه استان، گفت: برای حل موضوعات حوزه آب و فاضلاب باید با انسجام کامل، برنامه ای دقیق به وزارت نیرو ارائه دهیم چراکه وزیر محترم نیرو همراهی خود را برای حل مشکلات این حوزه در البرز اعلام کرده است.

او  افزود: ما با اراده ای جدی قصد داریم مشکلات استان را حل کنیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم بنابراین باید تمامی مدیران با تمام توان به صورت شبانه روزی همراه و همدل باشند.

استاندار البرز گفت: باید رشد اقتصادی ۸ درصد را در البرز محقق کنیم و مدیران استان در این راه از هیچ کوششی و ارتباطی دریغ نکنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.