فرماندار هشترود از تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد تنظیم بازار هدف از تشکیل این قرارگاه را بررسی مسائل و مشکلات تولید محصولات اساسی کشاورزی و حمایت از تولید محصولات کشاورزی عنوان کرد.

او نظارت بر بازار جهت تامین امنیت و آرامش جامعه و ارائه راهکار‌های لازم در جهت تامین امنیت غذایی جامعه و تامین در دسترس بودن کالا‌ها را از دیگر اهداف این قرارگاه عنوان کرد.

او افزود: در سال زراعی جاری ۹۲ هزار هکتار گندم و ۲۵۰۰ هکتار جو در شهرستان هشترود کشت شده که ۴ هزار تن انواع کود برای کشت پاییزه توزیع شده است.

فرماندار هشترود از برخورد شدید با سوء استفاده کنندگان بر قیمت کالا‌های اساسی خبر داد و گفت: هرگونه التهاب در بازار رصد می‌شود و با اختلال کنندگان برخورد جدی خواهد شد.

امینیان در ادامه از برخورد جدی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هرگونه افزایش قیمت در مسیر هشترود به تبریز خبرداد وگفت: افزایش خودسرانه کرایه تخلف است و در صورت مشاهده و گزارش مردمی علاوه بر جریمه خودرو نیز توقیف خواهد شد.

اوخواستار اخذ تسهیلات برای خرید و واگذاری چند دستگاه ون و یا مینی بوس برای جابجایی مسافر در مسیر هشترود به تبریز را شد.
او از بازرسی هزار و ۴۷ واحد صنفی طی آبان و آذر ماه خبر داد و گفت: ۲۸ مورد تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار