امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه راه نجات کشور در پیروی از رهبری و بصیرت‌افزایی است گفت: خلق حماسه ۹ دی بصیرت، وحدت و انسجام واقعی ملت ایران را به تمام جهانیان نشان داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه چابهار  در مراسم محوری گرامیداشت ۹ دی گفت: ۱۲ سال گذشته انتخابات وقتی برگزار شد و دشمنان از تمام توطئه‌ها برای ضربه زدن به انقلاب ناامید بودند با هنجارشکنی‌ها و ناامنی روزهای بعد از انتخابات را به آشوب کشیدند که جواب آن‌ها را ملت ایران در ۹ دی دادند.

وی گفت: ۲۶۰ ماهواره فارسی زبان هم‌اینک برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و شبانه‌روزی اخبار و مطالب رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند که همه اینها برای نابودی انقلاب بوده اما با هوشیار مردم و ملت همه نقشه‌های آن‌ها خاکستر شده است.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما حمایت از انقلاب و حفظ بصیرت است و باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و این بالاترین بصیرت است تاکید کرد: ‌فتنه بهترین شخصیت‌ها را تبدیل به دشمن می‌کند و این در صدر اسلام هم سابقه داشته و هم‌اینک هم دیگران هم این نقش را بازی می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار