مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان خاش سیستان و بلوچستان بطور پرشوری برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امام جمعه خاش حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: یاد و نام شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و بویژه شهیدان جبهه مقاومت و ایثار و از جمله سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در ذهن‌ها جاویدان و ماندگار است.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از بصیرت بالا و ولایت مداری اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این منطقه مرزی حکایت دارد.
وی اظهار داشت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و مردم خوب و نجیب سیستان و بلوچستان از سال‌های دور تاکنون علاقه و ارادت خود را به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نشان داده و همچنان نیز پای ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی ایستاده و شجاعانه به حمایت از این نظام اسلامی می‌پردازند.
امام جمعه خاش افزود: مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ و اقوام دیگر ایرانی با حضور حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی ثابت کرده اند که با آگاهی و بصیرت و دشمن شناسی هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهند تا دست از پا خطا کرده و به اهداف ننگین شان برسند.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ در کنار سایر مردم ایران سربلند پشتیبان و یار و یاور رهبری هستند و جانانه از حریم اسلام و انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند.
مولوی محمدعلی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بزرگ ایران اسلامی در حماسه با افتخار نهم دی ماه با رهبر بصیر و آگاه و شجاع کشور تجدید پیمان کردند و همچنان نیز همین رویه را دنبال می‌کنند.
صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم گفت: همه ما مطیع و فرمانبردار رهبر معظم انقلاب بوده و در تداوم راه خونبار شهیدان اسلام و انقلاب و ادامه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب صیانت می‌کنیم.
وی از همکاری و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خاش قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار