امام جمعه دلگان گفت: مردم ولایی و انقلابی کشور با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و با حماسه‌آفرینی ۹ دی توانستند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌گران زنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت السلام والمسلمین عظیم بامری  در مراسم گرامیداشت ۹ دی ضمن اشاره به ترفند‌ها و دسیسه‌های دشمنان از صدراسلام تاکنون  گفت: دشمنان از زمان صدر اسلام تاکنون از روش‌های زیادی برای ایجاد فتنه و آشوب در بین امت اسلامی جهت رسیدن به خواسته‌ها و برنامه‌های پلید خود همواره استفاده کرده‌اند که با هوشیاری امت اسلامی تمامی این دسیسه‌ها باطل شده‌اند.

وی ضمن پرداختن به زوایای گوناگون فتنه ۸۸ گفت: دشمنان در این فتنه از زوایای مختلف جنگ تمام عیاری بر علیه انقلاب و ارزش‌های انقلاب به‌وجود آوردند بطوریکه فکر می‌کردند با این ترفند‌ها و دسیسه‌ها می‌توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را گیرند.

امام جمعه دلگان هتک حرمت به سرور و سالار شهیدان و سایر دیدگاه‌های اسلام و انقلاب را از دیگر برنامه‌های سران فتنه دانست که با هوشیاری مردم این ترفند‌ها و دسیسه‌ها نقش بر آب شد.

وی ضمن بیان الگوپذیری ملت‌های آزاده از حماسه ۹ دی گفت: حماسه نهم دی زمینه‌ای برای آگاه‌سازی تمامی آزادگان و ملت‌های آزاده دنیا بود به‌طوریکه امروز آثار و نتایج این حماسه نه تنها در کشور بلکه در بین تمامی امت‌های اسلامی کاملا قابل لمس است.

امام جمعه دلگان  گفت: حضور و بینش مردم انقلابی در حماسه ۹ دی به حدی زیاد بود که سران فتنه و تمامی کسانی که سناریوی فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کرده بودند از کرده خود پشیمان شدند و طعم واقعی شکست را چشیدند.

وی جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگ فرهنگی را یکی دیگر از ترفند‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود جهت رسیدن به اهداف پلید خودشان عنوان کرد.

وی گفت: امروزه دشمن با استفاده از فضا‌های مجازی و یستر‌هایی که در اختیار دارد می‌خواهد از طرق دیگری نقشه‌های خودشان را علیه انقلاب و اسلام پیاده کنند و بنابراین هوشیاری نوجوانان و جوانان و همه اقشار مردم می‌تواند این نقشه آنان را نیز به یاس و نا امیدی تبدیل کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار