مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حماسه مردم در ۹ دی تبلور ولایت‌مداری، موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی بود و باعث شد تا همه محاسبات و آرزو‌های دشمن نابود شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهارداشت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی سرشار از مقاطع حساسی است که در جای جای آن می‌توان الطاف قدرت بیکران خداوند را مشاهده کرد.

وی گفت: یکی از آن مقاطع حساس حماسه نهم دی ۸۸ است که به‌عنوان نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی ملت فهمیم ایران اسلامی به شمار می‌رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این بصیرت باعث شد تا مردم در روز ۹ دی بیعت دوباره‌ای با رهبری معظم انقلاب داشته باشند و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن نشان دهند.

وی گفت: نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این روز به مثل ایام تاریخی دیگر کشورمان باید برای نسل جدید و جوانان و نوجوانان معرفی و تبیین شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار