قرارداد بلو اورجین با ارتش آمریکا در یک ماموریت موشکی فضایی

شرکت Blue Origin یک قرارداد همکاری با ارتش آمریکا امضا کرده تا امکان استفاده از موشک های خود را برای حمل بار و افراد در سراسر جهان بررسی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از spacenews؛ سخنگوی حمل‌ونقل آمریکا در ۲۹ دسامبر گفت که یک قرارداد همکاری تحقیق و توسعه معروف به نام CRADA در ۱۷ دسامبر با Blue Origin امضا شد. براساس گزارش‌ها این قرارداد به بلو اوریجین امکان می‌دهد تا موشک‌های خود را برای حمل بار و افراد در سراسر جهان بررسی کند. گفته شده،  بلو اوریجین سومین شرکتی است که CRADA را امضا کرده است. براساس CRADA، شرکت‌ها موافقت می‌کنند که اطلاعات مربوط به محصولات و قابلیت‌های خود را به اشتراک بگذارند، اما دولت متعهد به خرید چیزی نیست.

تجزیه و تحلیل TRANSCOM آمریکا  از داده‌های صنعت، برنامه تازه ایجاد شده "محموله موشکی" را که توسط آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی و نیروی فضایی آمریکا رهبری می‌شود، آگاه می‌کند. گفته شده، نیروی هوایی در پیشنهاد بودجه خود برای سال مالی ۲۰۲۲ به دنبال ۴۷.۹ میلیون دلار برای انجام مطالعات و نمایش محموله‌های موشکی است.

قرار داد بلو اورجین با ارتش آمریکا

پروژه محموله موشکی از شبیه‌سازی برای تجزیه و تحلیل کاربرد نظامی، عملکرد و هزینه حمل بار روی موشک‌های تجاری استفاده می‌کند. معاون ادمین دی میوبورن گفت: "هر عملیاتی نیاز به استفاده از فضا ندارد، اما زمانی که ما احتیاج به پاسخ سریع‌تر یا اطمینان از دسترسی در محیط‌های چالش برانگیز داریم، می‌دانیم که فضا یک محیط کار راه انداز است."

بلو اوریجین یک پرتاب مجدد زیرمداری نیو شپرد را برای گردشگری فضایی راه اندازی کرده و در حال توسعه یک وسیله پرتاب مداری سنگین به نام نیو گلن است. کپسول‌های قابل استفاده مجدد که چتر نجات را برای فرود آمدن گردشگران فضایی به کار می‌گیرند، از جمله فناوری‌هایی هستند که برای تحویل بار نقطه به نقطه مورد نیاز هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.